Monday, January 19, 2009

AJL 23

Hah!...taniah diucapakan kepada Meet Uncle Hussin(MUH) kerana menjuarai Anugerah Juara Lagu 23. Dengan kemenangan sebanyak RM25 ribu dalam tangan, termasuk kategori lain(aku pon tak hengat) boley la pakcik hussin neh g Mekah yer...Banyak tu 25 ribu. taniah juga kepada Faizal Tahir kerana berjaya membolot hadias menerusi lagu Sampai Surga. Superman yang pandai menyanyi neh diumumkan sebagai pemenang pertama untuk kategori yang dipertandingkan, di ikuti dengan kategori kedua anak Tahir neh gak yang menang..kalu tak silap pungutan wang(matila salah tatabahasa) oleh penyanyi sampai surga neh ialah hampir RM30 ribu...ha..aper lagi kawen la lagi 1, lepas wat kenduri.

Malam yang penuh gilang gemilang terbilang tu telah membuatkan aku berlari ke setiap bilik mencari video stream yang hokey...bilik kerol menjadi tumpuan sehingga mencetuskan kontoversi oleh kuning UMS induk( nama x plu mention)..pelbagai kategori dipertandingkan dan antara artis yang berjaya ke peringkat akhir ialah akak Ziana Zain, Ayu OIAM, Aizat, Farawahida n banyak lagi...takda masa nak hengat...tidak lupa kepada Elyana dengan persembahan patah kakinya ala Humty Dumty yang ashik bertengek kat atas tangga tu pehal?...iyerla, kalu tak pandai nak pakai heels pon, cari la alternatif lain supaya persembahan nampak menarik. sori yer Edan coba, i taw u minat dier...i have to say wat i want to say lah kan....


Taniah wat diorang...

secare keseluruhan dan kaedahnyer la...taniah wat semua artis yang mara ke peringkat akhri AJL 23. semua persembahan tetap mantap...

*yang penting apollo bilek kerol da abes dilantak orang...

4 kate korang:

EnAid said...

oh yesh! i loike this post the most. very the berbakat sebagai pelopor bidang kewartawanan (aperrr ayat aku nih), intan, elyana tu aku ngan bf ku dulu pnah minat tau... (tp bf ku dulu, dia cakap minah tu blakon bagai kera) ;)

we~win said...

choi!!taniah kerana ylah berjaya sbg wartawan hiburan....


:xoxo:

edancoba said...

pendapat i die sngt CUTE dok kt c 2... Paper pon dier thethap bezt!!!

dekma said...

danielle cantek...