Friday, March 20, 2009

harie inniew....,

sehari sebelom 19 mac, aku sibuk dgn study coz tomoro 19 mac akan ada midterm web programming..subjek `peberet` jonathan likoh. pulun baca sampai 2.30am..mata dah letey, berjaga sampai bertaik mata. takut, tapi prepare `backup`..incase la kan...so on the next day, pagi tuh dengan ngantukya aku bangun untuk amik midterm.

sampai jer bilik kuliah, aku tengok sumer relax jer...hehehe, aku pon relax jer la..coz sumer dak multimedia da tau kalu jonathan yang ajar...senang nak jawab exam dengan syarat perlu ada `kemahiran`..setibanya lecturer kesanyangan sume tu, dier dudok dengan laptop nyer...

sir jonathan : "today we got quiz or not?"
student cemerlang : "no sir"...

suma diam sejenak, bermain persoalan yang agak tak masuk dek hakal, bukan ker dier gtau last week yang diz week got midterm, tetibe tanya quiz..pehal..blur...sume diam lagi.

tetibe sir tu baru ingat yang hari dier kene wat midterm...NA KO!!..lecturer ku terlupa hari ni midterm!..apa kes?..1st tyme n eva la this thing happen to me, i mean the whole class maybe. tak pernah-pernah lecturer terlupa midterm dier...so klasifikasikan yang sir jonathan neh dalam kategori pelupa kelas STML stand for Short Term Memory Lost. penyakit neh sama macam aku..missplaced la slalunyer kes aku..taniah...

trus dier on slide and ajar chapter MySQL..baru 4 or 5 slide .dier stop coz tengah solve kan coding dier kat depan. yang aku ngan geng len bergelak-gelak kat belakang...especially c sorng allah creature neh. bergegak-gegak gelaknyer...aku pon tak kalah...yang c put3 masey cover-cover. aku lantak..geng-geng YB kat belakang lagi happening dengan isu jogging, pengat pisang n bahulu..taniah kat yb dengan sora mendengus kesedapan setelah ponggongnya ditampar oleh `ibu mengkait`...tergelak lagi aku...sorang lagey kawan ibu mengkait sibuk kait pouch..bz dengan bussiness desa nya..aku pon nak tempah 1, kaler yellow black..

jonathan kat depan masey terkedek-kedek wat normalization. kami masey bergelak..bergelak..bergelak..dan bergelak..sesekali terdengar SSSHHHHHHHHHH!! dari arah belakang geng-geng budak laki(macam aku bukan laki)..midterm teda, tetapi backup aku berkepok-kepok disediakan...bukan apa, untuk waktu kecemasan...allahcreture dengan backupnya sebeso saiz A4!!!..taniah!!..tapi hampeh, hansuang n hampalat....huhuhu...midterm di extend next week lagey...mateyyy..berkepok lagey exam next week...

jonathan?...masey dalam keadaan mute kat depan solve the coding.

"okey, u can try it at home..try to used this SQL k.."

na ko, kelas ari neh blur..0 input, hansuang output...tapi heppy tyme kelas jonathan...hepy coz gelak banyak..harharhar.dah la, gantuk da kol 2.15 am..sheyt..sok kelas bebit..idea sculpture..mana nak cari?...

p/s-->gud lak for web programming next week...backup...backup..apa tu backup?..

2 kate korang:

CZ's thinking. said...

tahniah la wat sedari kerana berjaya mengikuti kelas GELAK dgn jayanya...tahniah..huhu

edan coba said...

ahahahaahahaha!!!!!!!!!!!
tumpang glak sat..