Monday, March 2, 2009

eh..eh..ketam ke kiri!!!


agak pelik bunyi tajuk aku kali neh, hurm..apa,mengapa dan kenapa?...kisah yang ingin ku ungkapkan hanyalah sesuatu yang bersahaja ku ingin katakan...tidaklah dituju kepada sesiapa apatah lagi kepada musuh dalam kain...

alkisahnya, bila berhimpun lalu lah si ketua neh bercakap..memberi nasihat, teguran, ajaran, pendapat mahupun sedikit sindiran yang agak mencucuk hati...dicakapnya...

saya tak mahu berpuak-puak, saya tak mahu orang yang takda komitmen, saya tak mahu..


argh..macam-macam lagilah yang tak mahunyer, tapi bagi ku..apa aku peduli..aku tak cari pasal sudah...tapi bila aku tangok dier pulak yang salah konsep...bertentangan dengan apa yang dia cakap..apa neh?...hurm...tanak berpuak-puak, tapi dia pulak memilih puaknya...agak pelik kan....ketam..ketam..jom pegi anjung ketam...

macam ketam mengajar anaknya berjalan lurus, tapi dia sendiri bengkang bengkok jalanya...salah skru kot?...ketam macam neh, bagus masak cili...letak dalam kuali panas...huhuhi...sedap...

malas la nak merungkaikan lagi, lebih baik ikut rentak supaya tak timbul masalah kat aku dan orang sekeliling...

4 kate korang:

EnAid said...

tok mesti efek me*ting tadik kowh...

danielle said...

hehehe..sebenranya tok dah lamak..tapi ku diam jak n abserve gtoh..nang ketara..so malas la mok amik port..shhhhhhh....kijam ooooooo..hehehe

we~win said...

ouuuuuuuuuuhhh..

edancoba said...

knaper die mcm 2.. selfish!!!