Saturday, November 21, 2009

~~semester 5 tamat~~

its a wrap up for this semester...
finally i finished my semseter 5
yay!!!

semester ni dah banyak benda dan perkara aku lalui
sepanjang aku ada kat sini
semua perkara aku dah tenguk
aku tabah hadapi semua masalah
walaupun aku hilang semangat gak sumtyme tuh
tapi nasib ada kawan-kawan
yang ada sebelah beri sokongan
yang tiada d sebelah tetapi kawan-kawan blogger
aku sangat menghargainya

cakap saja masalah apa yang aku belum hadapi lagi kat sini
semua dah aku hadapi
yang perit lagi pahit
memang tak dapat dilupakan
semua tu dah lali bagi aku
dah muak aku tenguk
dah boring aku dengar masalah-masalah ini
dah serik dengan masalah yang aku sendiri timbulkan
apa lagi yang aku boleh buat dengan semua masalah ni
hanya boleh telan dan hadapinya..
hadapinya dengan harapan untuk menyelesaikanya
bukan memanjangkan lagi masalah itu
atau mengelak daripada masalah tu datang lebih banyak

ni semua kenangan aku selama aku kat UMS KAL

umskk (kat marin)-->bajet mcm antm..zmn mude2 dlu

rumah aku merupakn sebuah cyber cafe satu ketika dulu...(hot spot)

wo de pengyou..dengan geng2 mandrin dlu wlaupun blaja berkepuk buku madrin
tp tetap gak bengong mandrin *sigh*

bus stop yang selau digunakan untuk balik dari UK...yg bus no 4 kaler merah tu la bas kat Labuan

my classmate...i luv u all..best batch eva...

dgn geng2 penari sarawak

mase perform utk ICN...best..aku jd puteri gunung ledang..hikhik

ni la puteri gunung ledang yg sebenar..bukan mitos keyh

training before show...penat!!!

dinner SSIL...tp aku suke pic neh...meybe sebab pose aku yg...

sudah-sudah..kang over plak aku upload pic-pic neh
but this is my memoir
memoir of geisha yang gedik
hehehe...

aku rasa puas bila tamat sem 5 neh
but there`s one more semeter to go
i will face it no matter what happen
no matter what will stop me
aku just telan dan face it jer

so...lepas neh, kita jumpa d UMS Kota Kinabalu keyh..
3 minggu kat sana
haiz...orang lain cuti aku nak kene blaja lagi, tapi..
its for the sake of our internship for next semester..
gud lak and all the best....
c ya..;-)



0 kate korang: