Friday, January 22, 2010

~~COME BACK 2010~~

hye yalllssss...rasenyer dah lame sangatsssss aku tak hapdet blog aku. rase rindu plak nak hapdet sementelah aku membaca blog2 geng lain..2009 dah berlalu, byk sangat kenangan untuk tahun tersebut dan tak lupa gak..umo aku pung dah meningkat tua uols...tp tetap nampak mude...

menghembooss lilin yang hanya 2 je yang menyala,
kalu terkeluar air lior minta maap la no

selepas dihambor dgn tepung gomak, tanpa dirancang!!!


dah tinggal 1 sem saje lagi, thanks to all my fwenz yg memang memahami aku. sori kalu aku terlepas cakap ke ape, tapi korang totap sabo..aku pun kadang-kadang dah penat nak jaga ati orang sedangkan ada gak orang yang tak bertamadun suke menyakitkan ati aku. tapi...SABAR...i put it in the 1st place...kalu tak, tak tau ape nak jadi yang sememangya tak kan jadi ape2..i`m not the person hu luv to fight unless i have to...so, dun try me keyh*macam berani sgt

ada gak manusia-manusia yang suke menghanjengkan orang lain tetap gak terkena kat aku
but, aku wat dono jer
HALLOOOO...Whos him to judge me!!! pirahhh...

and the best part is when i was taking the 3p`s program in KK,
the memories full of sweet and bitter happens to me yang sememangye
aku takder kene terkene pung dalam hal tu yoh..
but the best way to handle this is just smile..smile and..smile
eventhough it is obviously fake smile!! *matila korang dah tauk
but i have tooo...
fight back...noooooooo, it will be more worsen later
unless it force me to do so...
tp boleh ke dgn kudrat ku sekelumit damit neh...
its occay coz i have friends tat oweyz be wit me...

in the next 4 or 5 month i`ll finish my study
i cant wait for that

*thanks to cz, edan coba, rodin n chuq with joyful celebrating my besday..thanks so much eventhough kek besday tu tuan punya besday yang beli kanz...
anyway...i enjoy sgt tat nite...thanks yallsss...

6 kate korang:

Wedelia Ryo said...

welkam back bebeh..haha..pasni rajin2 la update blog yer..n nih ada satu tmpt best yg akan menaikkan semangat hg utk berblog-ing..gengblogger..ajin2 g la lepak sana..mmg best la..
pape pon, i miss u la..

danielle said...

tq2 jeda...mcm mana nak masuk gengblogger tu?cite sket mai...itula...i try my best la utk hapdet blog aku..huhuhu...

Wedelia Ryo said...

taip je kt search engine tu gengblogger, trus dpt..kt sana pn kita leh ping blog so that org len bleh bc..jom la join, meramaikan umat kat situ.huhu

CZ's thinking. said...

hahah..kak d tak bek tau ungkit2 pasai kek tuh..choi sgt..tapi ada aku kish??hahha jgn buat kontroversi ok...sedap sgt2 taramisu hang 'buat itew' kanz....happy sgt mlm tuh eventhough mak period sikit..hahhah

danielle said...

ryo--->ok, bile aku dh ready aku join keyh..aku dh tguk...mak aih..blog2 meriahuols aku nengok nyer...

cz-->haa...kanz..dh trbalik kod dah...tuan pnya bdn yg blanja uols...
p/s-->cz sejak bila hg berfe#@$%?...choiii

CZ's thinking. said...

berfe...???aku xphm cuallzzz