Thursday, November 20, 2008

Sakit+Crowd+A.plane+Borink...

Gedebush flight mendarat(souneffect bajet murah) right now, this moment aku ada kat LCCT(LOw Cost Currier Terminal) . my ears deaf sebelah sampai skunk disebabkan air presure dalam flight tadi...ni kali pertama jadik camni...FOOK OFF!!!..sakit n cacat sementara...aku borink coz i`m alone right now. no friends n amin kebas just buzz off to Pudu taking bus to Kedah...so i`m a lil bit serabot now coz dun noe wat to do.naseb bek ada wifi..dapat gak hapdate blog ku inniew...

Now is 2.45pm..n i have to wait about 1 hours more..shit!!!...i hate all the crowds here, menyemak kepala aku jer...ngan condition aku yang mcm OKU skunk...lagila bertambah serabot...aku just tengok apa yang berlaku kat dalam neh, stail pompuan mahupon lelaki memang berbagai jenis kaedah bajunyer...teringin gak nak tiru tapi, adeh..its ol bout money beb...nak makan pon tak boleh coz terlalu ramai!!!...eventhough KFC, MC D and Asian Kitchen terlampau penuh bagai nak rak...

be patient keyh nelle...u nak jumpa parents u so kene sabar..cant wait to see them...*wink..wink..(^^)

*nak balik..nak balik...(macam siyal)...hehehe

1 kate korang:

JoDiane said...

nelle, o nelle...