Tuesday, November 18, 2008

Pervert Canteen Boy :p...

today, creative writing selamat `dikebumikan` so theres no more subject that need to be memorized. 1 more paper to go...ops,lari dari landasan tajuk. ok..kenape tetibe aku cakap pasal pervert...

alkisahnyer aku, seperti kehidupan aku sehari-hari pergi menapau makanan lepas abes exam...sesampai jer kat tray-tray lauk tu, terus aku berselera and niat tapau ku ini membuak buak. i decided to tapau at that stall lar..i ask that boy i want tapau:


me : tapau 1 yer
that boy: ok, kajap ya....
me : ok........


so, aku pon menugggu lar budak neh menyetel kan dulu kustomer-kustomer yang datang membayar..eeeee, dah tau time luch got a dozen of people buy there...letak la banyak workers..at the first cian gak aku nengok budak tu, terkapai-kapai tak cukop tangan nak serve kustomer...dalam pada menunggu tu aku bersembang dulu dengan mz A(bakal artis UMSKAL) n at the same time ada lar 2 orang gurl datang nak tapau gak...so that gurl said lar..tapau 3 ya...

aku masey lagey menunggu,sambil bersembang dengan mz A...sambil tu aku da tolong ambilkan bekas tapau untuk budak tu...sampai abes bertalk-talk kosong,baru budak tu amik nasi...

dan...dier datang dengan tapau 3 bekas nasi...untuk sape?...untuk perempuan tue...halloo!(menggeleng kepala dan memetik jari,buat cepat!!),tau la pompuan tu cantekkkkkkk...tapi aku yang pesan dulu n berkali-kali carutan tapau neh keluar dari mulut ku..takan ko da lupa apa yang aku cakap..first come first serve lar...meybe konsep dier beauty comes, serve first...memang cilanat!(matila lagey)..aku tak kire dah lama aku menunggu, so aku rampas(uuu..such an ugly word) kire amik la tapau tu dan terus amik lauk..da lama aku menuggu pompuan tu plak dapat( i`m not prejudice to woman keyh, dun get it wrong)...thats why aku jatuhkan hukum kat that boy...PERVERT CANTEEN BOY....so tolong yer dek,ikot kaedah cara penjualan yang betol..hikshiks

this is second time aku bengang dengan canteen tu, previously punyer entries pon dah kene carutz various method...taniah lar yer...tapi, i have no choice rather to buy a food at that stall...

* nanti nak pakai tudung, nak tengok dier nak serve aku dulu ker tak....mati la lagey...

0 kate korang: