Monday, September 22, 2008

cer berrrr......



cer berrrr....ha!! korng tau tak per maksud words neh? it is abbreviation of ~cecirit bebirit~. why i`m talking this fugly discufling things!!...today, this morning at 7 a.m. i had a stomache ache!! aku rasa macam ada sumtink dalam perot ku yg slim neh...so aku bangun n termenung di dlm vilek termenung..punyer la lamer.termenung ku ini bukanye termenung biasa tp disulami dengan kesakitan saluran paip bontotku yg sakit sangat!!! tyme sahur tue perot aku udah wat hal...mcm nak terkentut pon ada, nak terberrr apatah lagi..so aku melepaskan bom hiroshima tanpa disedari oleh rumate ku...semerbak jadinyer..naseb bek ada ambi pure kalu x...humph...no komen..shhh jgn gtau dier

arghhhhhh!!!! only God noes..apesal plak aku cecirit bebirit pagi pagi neh...dah la aku ada midterm datastruct this evening..adoi!! this `cer ber` situation happens till 10 am so i cant attend my tutor math class,what the fook!...nak telan obat bolan pose pulok,so nak tak nak kene la tahan sakit...tapi in the noon da ok sket..n so i can take my exam peacefully tanpa rasa cer berrrrr lagi...

masok bulan pose neh da dua kali aku kene cer berrr...benci nya aku...sampai dehydrate badan aku coz takder air..tapi aku dpt pose sepenuhyer...

2 kate korang:

EnAid said...

eheheh... sikdala biak 1st yr kah apakah...
nak laki iya, nya org labuan taok ko... ada keta sport (mun sik salah aku) nya mbak aku temu mlm tok tek tp aku sikmok sbb aku taokla nya mok apa. pantang nangga ompuan cantek lalu mok disondol juak... sondal na laki yah... tp lawak juak... alah, kelak lah aku cita lebey gik...
eh, cers to da bears baybeh! eyehehehe... sian ko. minom byk air lah kdk ya - off puasa mode la. pa jakla dmakan ko ya sampey cers to da bears... hehehe...

dekma said...

sgat lacor...*tetibe je*