Saturday, April 25, 2009

kenapa ek...

kenape ek...kenape susah sangat nak paham perangai orang?..adakah aku malas nak amik peduli pasal orang lain?..maybe...kadang-kadang kite tak taw yang kite wat salah dan tetiber jer ada orang terase...tetibe jer menyentap!! dinch hui sangat aku..tapi itu la manusia kan. aku tak berapa suke hal-hal macam neh...sebab bende neh akhirnya buat aku yang merana...coz i`m not the type of person who loves to fight...kadang-kadang tuh biar jer la asalkan aku tak der masalah... tapi, still gak sesetengah orang tu ada masalah....kenape ek?...

takper lah, aku pon da malas...so better fokus untuk hal yang lebey penting..n fokus nak balik kampung...jawab exam elok-elok...for me, better stay shut rather than stay fight...but depends ngan keadaan la kan...da kol 2.43..aku maw tido. pagi neh nak g bandar beli stok untuk isi perut...

*kenape takde manusia yang perfect ek?...termenung jap...

2 kate korang:

edancoba said...

i da verubah da Neng!!!
Hmmm nie kes owg2 kt sna lah tu!!
Sabo jer...
nnt u balik sni kita pusing2!!!!
:D

danielle said...

uits...i didnt mentioned it u lah...sajer jer post cite neh