Monday, May 11, 2009

yea!!!...but still in labuan

yup...skunk neh aku still lagey di labuan, i mean kat epot labuan dalam mc d...waiting for my next flight call. have about 20 minutes more before aku g terminal...kejadian hari neh sangat vavi bagi aku..aku terkunci dlm toilet..yang penting aku terkunci dalam toilrt orang cacat!!!..sheyt...nope, obviously aku bukan org cacat...coz, toilet yang nak digunakan still "cleaning in progress".so aku tak dapat masukla, dah la tengah aku melabur syok2, pintu toilet ittew tidak berkunci dengan sepatutnya!!.tetiba jer ada orang nak buka pintu, apa lagi aku terus terlompat dari mangkuk tandas...naseb tak terpalit disana sini..nah ko!!!..then, nak buka pintu lak satu hal, setelah terkejut nak tutop pintu tadi, lalu aku lock la trus..nak buka..haa, ko x boleh buka...sheyt..terkurung 5 minit...berlakunya kejadian model terkandas dalam toilet orang cacat...taniah sangat...then dapat gak aku buka, ya allah, ramainya orang kat luar coz cube nak buka pintu tu...abang2 polis, mak cik cleaner, staff epot eventhough staff mc d pon ada. nak tinguk sapa yg stuck dalam tue...hahaha..malu n matila aku...ok, got to go..my flight is coming..need to go now..ciao

2 kate korang:

edan coba said...

Neng da sampai ka sni?!!
Wat? laaa kecian nyer kt u!!!
Nasib x bebau kn?!! kn?!! hehehe..

Neng hang di TAG!!
Jawab lah k.. plzzzzzzzzzzzzzzzz
:)

we~win said...

kesian 'model' ini yang tersangkut kat toilet..